UA-135902927-1 Rozvrh a rezervace – Moteel

Rozvrh a rezervace

REZERVACE je možné provádět pouze prostřednictvím REZERVAČNÍHO SYSTÉMU, není-li v rozvrhu uvedeno jinak.

Moteelí sál je vhodný pro menší skupinky (8-15 lidí) v závislosti na typu lekce/meditace/setkání. Na každé rezervaci tedy záleží. Většina lekcí/meditací se koná při minimálním počtu 2-3 přihlášených. V případě ostatních setkání jsou minimální počty různé.

PRO REZERVACI JE NUTNÉ NABÍT KREDIT/PERMANENTKU

Kredit/permanentku můžete zakoupit online ve Vašem moteelím účtu a zaplatit prostřednictvím platební brány ThePay (kartou či okamžitým převodem) nebo běžným převodem na účet č. 2501031701/2010.

KAŽDÁ VAŠE REZERVACE JE ZÁVAZNÁ A VZTAHUJÍ SE NA NI STORNO PODMÍNKY.

STORNO PODMÍNKY

Konkrétní storno podmínky naleznete u konkrétního setkání po rozkliknutí v rezervačním systému. Pokud podmínky uvedeny nejsou, platí následující:

Při včasném zrušení Vaší rezervace neplatíte storno poplatek. Všeobecně platí, že storno neplatíte, pokud se odhlásíte nejpozději:

- u večerních a odpoledních lekcí/meditací nejpozději 2 hodiny před jejich konáním (pokud není u konkrétní aktivity uvedeno jinak)

- u ranních lekcí/meditací a mimořádných lekcí nejpozději 12 hodin před jejich konáním (pokud není u konkrétní aktivity uvedeno jinak)

- u workshopů a seminářů//jiných setkání nejpozději 48 hodin před jejich konáním (pokud není u konkrétního setkání uvedeno jinak)

- u soukromých lekcí/terapií 8 a více hodin předem (telefonicky)

Časté dotazy

1Je možné rezervovat bez přihlášení?
Ne. Pokud si chcete rezervovat místo, je nutné se registrovat/přihlásit do moteelího rezervačního systému a rezervaci předem zaplatit.

Pokud se nechcete rezervovat, můžete zkusit na lekci/meditaci/setkání přijít bez rezervace. V takovém případě však nemůžeme zajistit, že pro Vás najdeme místo a že budete informováni o případných změnách.
2Je nutné platit předem?
Ano. Bohužel se nám nezřídka stávalo, že rezervace nebyla včas zrušena, přihlášený se nedostavil a za svou rezervaci nezaplatil.

REZERVOVAT JE PROTO MOŽNÉ POUZE S NABITÝM KREDITEM/PERMANENTKOU. Jak? Přímo ve Vašem moteelím účtu prostřednictvím platební brány ThePay (kartou či okamžitým převodem), běžným převodem na účet č. 2501031701/2010.
3Jakým způsobem je možné platit?
Odečtením z předem nahraného kreditu/permanentky.

Kredit/permanentku zakoupíte ve Vašem moteelím účtu prostřednictvím platební brány ThePay (kartou či okamžitým převodem) nebo běžným převodem na účet č. 2501031701/2010.

Pokud nemáte rezervaci, na místě je možné platit pouze v hotovosti nebo prostřednictvím poukázek od Vašeho zaměstnavatele.
4Je možné použít poukázky od Vašeho zaměstnavatele?
Ano. V tuto chvíli přijímáme:

SODEXO: Flexi Pass, Relax Pass, Dárkový Pass, Fokus Pass a Bonus Pass, ActivePass,

EDENRED: Ticket Multi, Ticket Compliments, Ticket sport&kultura,

UP: Unišek, Unišek+ a Cadhoc, Gallery Beta,

BENEFIT PLUS,

BENEFITY.

Pokud si na ně chcete vytvořit rezervaci, je nutné je nejdříve osobně proměnit v kredit/permanentku.
5Jak provést storno rezervace?
Storno je možné provést po přihlášení do Vašeho moteelího účtu v rezervačním systému. Klikněte na "Moje rezervace" a u konkrétní rezervace stornujte rezervaci kliknutím na červenou popelnici. Nebo rozklikněte konkrétní setkání a klikněte na červenou popelnici "zrušit". Storna skrze email/telefon nemusí být přijata včas!

Zrušená rezervace se automaticky mění v kredit/navrací se Vám vstup na permanentku.
6Co když se nestihnu odhlásit včas?
Pak platíte storno poplatek dle storno podmínek. Konkrétní storno podmínky jsou uvedeny u každého setkání. Pokud uvedeny nejsou, platí všeobecné storno podmínky, které jsou uvedeny výše.
7Co když se nepřihlásí dostatečný počet lidí?
Pokud se na konkrétní setkání nepřihlásí dostatečný počet osob, obdržíte upozornění na zrušení prostřednictvím sms i emailu. V případě lekcí/meditací 2 hodiny předem, u ranních lekcí 10-12 hod předem. U ostatních setkání je min. kapacita různá a odeslání storno sms je nastavené různě, a to v intervalu 4-48 hodin před konáním akce.
8Co když se hlásíte jako náhradník?
Pokud jste přihlášeni jako NÁHRADNÍK, znamená to, že aktuálně NENÍ volné místo. Pokud se místo uvolní, dostanete AUTOMATICKOU SMS, jakmile se místo uvolní.